Günlük yönetim

Farklı bölümler arasındaki günlük görevleri kolaylaştırmak için araçlar edinin.

Kapasite ve darboğazları analiz ederek denetim işlerinizi yönetirken sorunları tespit edip, gidermek ve çözmek için şebekenizde değişiklikler yapabilir ve yeni abone bağlantılarını gerçekleştirebilirsiniz. dpCom'da yerleşik bir operasyonel şebeke ile günlük görevlerinizi gerçekleştirmek için şebekenizin güncel temsilini alacağınızdan emin olabilirsiniz.

Arıza ve kesinti yönetimi

Bir iletişim ağının operasyonlarındaki sorunların, arızaların, kesintilerin veya değişikliklerin çoğu aktif ekipmanda ele alınır. Ancak birçok sorun fiziksel şebeke ile ilgili olacaktır.

dpCom, planlı veya plansız olsun, sorunları, kesintileri ve arızaları verimli bir şekilde yönetmenizi sağlar. Arıza ve kesinti yönetimi modülü, arızaları saptamanıza, müşteri etkisini analiz etmenize ve müşterilere bildirimler göndermenize olanak tanır. Müşteri yardım masası, arayan bir müşterinin bilinen bir arıza/kesintinin parçası olup olmadığını görebilir ve mevcut durum ve hizmetin tekrar sağlanması planları hakkında hemen ilgili bilgileri alabilir.

Sistem, yetkililere ve düzenleyicilere bildirmek için ihtiyacınız olan tüm istatistikleri toplar.

Şebeke değişiklikleri

Şebeke değişikliği, menholdeki durumu düzenlemekten bağlantı düğümünü yeni bir konuma taşımaya kadar her şey olabilir. Her iki durumda da, dpCom bu çalışmayı daha güvenilir ve verimli hale getiren çeşitli işlevler sağlar.

Şebeke değişiklikleri her zaman iki adımlı bir yaklaşımla yapılır. İlk adımda, tüm değişiklikler veri tabanında bir değişiklik kümesi olarak saklanır. Bu, kullanıcının ana verileri etkilemeden şebekeyi değiştirebileceği anlamına gelir. Kullanıcı değişiklikleri analiz edebilir, davranışı simüle edebilir ve değişiklikler yapıldıktan sonra şebekenin iyi durumda olacağından emin olmak için bir değerlendirme yapabilir.

Değişim setinde temsil edilen şebekeye bağlı olarak, gerçek çalışma için tüm planlar şebekeyi yansıtacaktır. Değişiklikler fiziksel olarak yapılır yapılmaz yayınlanacak ve sistem her zaman güncel tutulacaktır.

Müşteri bağlantıları

Tek bir yeni müşteriyi bağlamak, daha büyük bir bina projesinden çok farklıdır. Sürecin basitleştirilmesi gerekir ve büyük ölçüde şebekenin etkilenen bölümleri hakkındaki ayrıntılı bilgilere ihtiyaç duyar. dpCom aracı bu sürece dâhil olan kişilere yardımcı olur.

Yeni müşteri düğümü ile uygun buluşma noktası arasındaki mevcut kaynaklarla en kısa yolu bulmak, tek bir komutla yapılır. Ek yapılarak fiber veya bakır düzeyinde bir bağlantı kurulabilirse, özel bir araç bunu adım adım tek bir arayüzde gerçekleştirebilir. Bir bağlantının yedek bir çift olarak yapılacağı belirtilirse, ikinci parça oluşturma sırasında ve/veya bir doğrulama komutu olarak etkileşimli olarak doğrulanır.

Kapasite ve darboğaz analizi

Kablolar gibi nesneler mevcut kapasite için analiz edilebilir. Haritada bu analiz renklendirme kullanılarak veya tablo formatında gösterilir. Yukarıda açıklanan yol ve bağlantı bulucu, şebekenin bölümleri arasındaki gerçek kapasite potansiyelini anlamak için kapasite analizi ile birleştirilebilir.

Bakım - planlı ve anlık denetimler

İyi tanımlanmış kontrol listeleri ile belirli teçhizat türlerinin (UPS, rögar kapakları, direkler) düzenli olarak planlanmış denetimlerinden diğer saha çalışması faaliyetleri sırasında tespit edilen sorunlara ilişkin raporlara kadar her tür denetimleri yönetmek için dpCom Bakım modülünü kullanın. Her iki durumda da, raporlar yapılandırılmış bir şekilde oluşturulur, sorunları çözmek için eylemler tanımlanır ve inceleme sonuçları aranabilir ve daha fazla iş planlaması için kullanılabilir.